Lära känna mig igen på nytt.

Nu är jag trött. Efter allt jag fått reda på om mig själv idag. Pjuh, det tar på mina krafter. Men "Heeej, välkommen till Olofström! Det du inte vet om dig själv vet alla andra". Kul att börja lära känna sig själv på nytt igen. Jag är verkar ju vara en himla intressant person. Jag hade gärna träffat den sidan av mig själv någon gång, den verkar ju cool.

Näähäpp, om jag skulle ta och slänga mig i Ninas soffa och sen typ lägga mig, så jag kan smälta allt. Nu är i alla fall min ansökan om jobb i Karlshamn inskickad. Det vet jag att jag gjort i alla fall (är faktiskt lite läskigt att få reda på att jag gjort saker jag själv inte vet om, men bra att jag vet vissa saker).


En öl på det här då.

(Suddig bild, men jag verkar ju vara aningen suddig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0