Vad är moraliskt riktigt? Kan ni hjälpa mig?

Pjuh, nu kan jag pusta ut. Nu har de åkt igen, hantverkarna. Jag fick en bild på dem, de bara skrattade åt mig. Den ene var lite skeptisk. "Det får liksom inte användas i fel syfte" sa han. Så nu undrar jag vad fel syfte är? Jag fick skicka bilden till Nina, men får jag lägga ut den på bloggen? Detta måste diskuteras med ett flertal folk, så jag vet vad som är moraliskt riktigt.

Är det fel att lägga ut en bild på två snygga hantverkare på bloggen?

Är det fel syfte? Blir jag stämd då och får ha mitt namn hos inkasso resten av livet? Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den stämmer SÅ bra!



Absolut det kan du göra. LÄnka till mig bara :)

Ha en bra dag, Kram!

2010-09-16 @ 13:29:47
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0