Webcam i Windows, huh?

Nu ska jag byta om till anständiga kläder, sen drar jag till Evve. Ska blir sååå roligt att se henne. Det var ju hur längesen som helst ju. Varför ska hon jobba så långt borta? Men äntligen får jag krama om henne. För sedan åker hon igen, snyft. Men man får vara glad för det lilla.

Är det förresten någon som vet hur man startar webcam:en i windows 7? Det finns ju en, men jag fattar inte hur jag får igång den. When somebody tells me, it´s the day the pictures visas. (Det är bara att älska min svengelska)

Kommentarer
Postat av: Robert

Har sagt åt folk att följa instruktionerna på denna sida för att fixa sitt webcam problem. Har funkat för dem så hoppas det funkar även för dig.



http://support.microsoft.com/gp/hardware_device_problems/en-gb

2010-09-24 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0