Yrselattack.

Jag har fått sådana här yrsel-attacker. Och nej, det är inte vinet (kanske det påverkar), men jag fick det redan förut idag. Ibland får jag sådana, men inte så här många under en dag. Och nej, jag är definitivt inte gravid. Så, det känns superläskigt. Känns som jag ska tuppa av, sen helt plötsligt försvinner det. Den obehagliga känslan uppstår under loppet av en hundradels sekund, men lik så obehaglig. Fruktansvärt, plus att det händer titt som tätt. Egentligen borde ju vinet jämna ut det. Enligt min logik då, men naturens lag verkar inte följa den till punkt och pricka.

Kommentarer
Postat av: elin

såna får jag med ibland ;o läskigt..

2010-09-07 @ 20:03:19
Postat av: Anonym

Lågt blodtryck och reser dig för snabbt kanske?! ;)

2010-09-08 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0