Angelika har gjort min dag!

Pjuh, pust och stön. Den gravida kvinnan har talat. En heldag med underbara Angelika har ägt rum. God mat, Eko, någon form av secondhand och en aning mataffär har hunnits med. Och nej, jag har inte köpt någonting. Så det så!

Nu är den gravida kvinnan himla trött, men lycklig över hur bra dagen varit. Sådana här dagar borde visa sig oftare. Nu är det hockey på TV. Jippie. Eller inte. Men klockan nio snor jag fjärrisen, så det så.

Imorgon blir en lugn dag. Lördag inte så lugn. Då ska jag och sork göra något vi inte gjort på väldigt länge. Jag undrar om ens sork någonsin varit med om kommande upplevelser. Men det är vi värda. Det ska bli roligt. Ni får veta mer sen. Nu blev ni nyfikna, va?!

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila resten av kvällen. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0