Bjuden på middag.

Idag har jag blivit bjuden på middag hos en nyfunnen vän! Det ska bli riktigt roligt att träffas. Jag älskar att träffa nya människor, särskilt när de verkar vara så här snälla och omtänksamma. Sanna vänner kan man då inte få för många av! -De är väldigt ovanliga, så varje gång jag hittar en så fin människa, så håller jag fast i den.

Så, men andra ord så ska jag snart fräscha till mig lite och lite senare i eftermiddag blir det kyckling-middag. Himla gott. - Folk kommer snart tro att jag blir vän med alla som bjuder mig på middag, men si så är inte läget. Jag blev vän först, sen bjuden på middag. Det ni!

Sen förövrigt så älskar jag att bli bjuden på middag och fika och allt annat gott, så ni som känner er manade, välkomna att bjuda in mig! - Behövs det så är jag även expert på att bjuda in mig själv.

Kommentarer
Postat av: jenna

Tack. Ja det är tanken =p men det blir inte detta året, dock börjar jag sakta men säkert att planera, för det är MYCKET som måste göras =p Så varför inte börja med att spana på klänningar ;)

2011-04-17 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0