Bra start på morgonen.

Och vad hände nu? Allt jag skrev försvann. Kul. Här har jag gjort ett ganska långt inlägg och allt försvinner. Älskar man inte bara sånt?

Och efter att ha försökt fem gånger gav jag nästan upp men nu verkar bloggen ändå spara inlägget. Har jag skrivit något olagligt? Eller varför håller den på såhär? I alla fall så har jag tagit bort en massa program som jag tror kan ha med problemet att göra. Jag kan säga så mycket som att installera aldrig Imesh program. Det förstör i princip datorn. Men nu är problemet åtgärdat.

Jag skriver om det jag skrev förut lite senare. Efter att ha varit vaken i tre timmar redan så tär sådana här morgonbekymmer på mitt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0