Fantastisk Skånetripp!

God morgon mina pärlor!

Idag ska jag bege mig tillbaka till Blekinge igen. Denna Skåne-tripp har varit fantastisk. Jag har inte haft hemlängtan en enda gång. Och det är ovanligt. Jag brukar alltid ha hemlängtan, även om jag trivs, men inte denna gång.

Men idag ska jag få träffa Prosit igen. Mamma, syster, kanske bror och sambo också. Det ska ändå bli skönt. Borta bra, men hemma bäst.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan packa det sista så jag är redo för hemfärd. Men när det blir får vi se. Sork hälsar också. Min mage har rört på sig hela natten och gör fortfarande. Hur jag än försökte ligga så var det fel, enligt sork. En spark där, och en armbåge där och sedan riktar vi in oss på revbenet. Men det är ändå himla mysigt när man känner det lilla livet.

Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0