Händelserik dag.

Idag har jag ock sork varit aktiva. Vi har till exempel städat vardagsrummet hos mamma (syns dock inte nu efter att syskonen varit hemma), vi diskade upp allt hos mamma, har varit inom körskolan och fixat inskrivning för handledarskap, varit i Karlshamn och hämtat lillebror (hann även inom HM, Bik Bok & en väskaffär, utan att köpa något), varit på Lindex och Maxi, kört in lillebror till byn och ja, nu sitter vi här, jag sork och mamma och kikar på TV. En riktig myskväll liksom.

Men nu vi är väldigt trötta, jag och sork. Så om en stund blir det lite läsning och sedan sluts nog mina ögon. Ska bli skönt. Imorgon ska jag till min älskling Angelika. Ska spendera dagen med henne och hennes lille Wille men innan dess, tvättning och melodikrysslösning, as always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0