Internet, do not die.

Vår raaauoter håller på att paja här hemma. Förstår ni vilken kris det blir för mig då? Blogga genom ajfånen är inte alltid smidigt. Jag hörde ryktesvägen att blogg.se skulle få en egen app, men jag har då inte hittat någon än.

Nåja, eftersom internet snart, förmodligen, pajar här hemma så passar jag på att blogga nu. Och det hade jag fått göra i vilket fall eftersom jag nu ska göra mig i ordning inför dagens alla kommande händelser.

Under dagen ska jag försöka ta lite kort (det vackra vädret verkar hålla i sig och jag ska inte vara hemma mycket, så jag tvingas vara ute med svullna fötter och då kan jag faktiskt passa på att ta lite "sommarbilder", även fast det är vår) (jag slog nog nyss även rekord i världens längsta parentes) som jag sedan kan dela med mig av till er.

Var förra stycket jobbigt att läsa? Tappade ni bort er? Det består egentligen bara av en mening. Att det är parenteser långa som startsträckor för flygplan, det räknas inte.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0