Ja, det är frågan, det.

Ingen Angelika idag. Men imorgon! Då ska vi två leka. Öööh. Det där lät fel, men ni hajar, va? Hon är ledig hela dagen och då kidnappar jag henne, naturligtvis.

Innan idag när jag kollade på TV blev det reklampaus (tänka sig!). Jag gick ut i köket, tömde diskmaskinen, satte in ny disk, torkade av hela bänken OCH diskade det lilla som skulle diskas för hand. När jag kom tillbaka till vardagsrummet var det fortfarande reklam! Frågan är nu ifall jag är effektiv eller om vi har oacceptabelt långa reklampauser?

Nåja, nu ropar magen efter mat. Dags att hitta något. Snabbmakaroner eller nåt.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: heidi

så skönt att du slipper det.. ska nog färga håret i helgen. men men jag kan inte stå ut med utväxten jag har fått så nu blir det att fixa det.



Funderar på att inhandla en sån kudde. Har fått ett helvete att sova nu.. är väl pga magen har fått en helt ny form och börjat växa väldigt fort. Har tagit en kudde från sambon så i natt var nog första gången som jag sov riktigt bra men den kommer nog inte att funka i längden.

2011-04-06 @ 17:39:49
URL: http://enheidi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0