Järntabletter.

Så, nu sitter jag i Höllviken med en pigg katt, en pigg sork och en halvvaken jag. Jag har sovit bra men jag känner att gårdagen fortfarande sitter i. Men vi handlade järntabletter igår (barnmorskans order) så nu ska jag se till att bli hård i magen och få svart avföring. Men pigg! Det säger dem att jag ska bli. Pfff. Det undrar jag. Jag kompromissade fram så att jag i alla fall slipper Blutsaften då. Den var inte bra att ta samtidigt kom vi fram till. Men jag har inte vågat öppna burken med järntabletterna än. Står ju att det är kapslar och jag vill inte veta hur stora dem är. Dessutom ska man inte ta dem tillsammans med kaffe så vi väntar ett tag till tycker jag.

Ursäkta? Vad sa ni? Att jag är bra på att skjuta fram problem? Ooohneeej. Inte jag inte. Jag hittar lösningar istället.


Nu ska jag se om jag får igång ljudet på TV:in. Än så länge har jag tittat utan ljud. Bilden fick jag fram och kanalerna. Det är bara ljudet som fattas, men jag ska nog komma på det.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0