Kalvfilé, ja tack!

Idag lyxar vi till det med kalvfilé. Mumma! Pappa och Eva står för maten. För... Ja.. Ni vet ju varför jag inte är i köket.

Idag började jag skriva en bok. -Ha! Löjligt det låter. Men jag är riktigt stolt över vad jag redan åstadkommit. Jag kan inte berätta särskilt mycket mer än. Ingen får sno min idé liksom. Dessutom kan jag tappa motivationen då och då, och under den tiden ligger den ju boken vilande med risk för att någon annan hinner före mig.

Finns säkert redan en och annan som skrivit det jag tänker skriva. Men jag tänker ändå inte bjuda på mina idéer. Icke! Brutal realitet kommer boken att gå ut på. Så ja, risken finns att till och med jag aldrig vågar visa den. Men vi får se.

Nu är'e snart middag! Dags att lägga ner. Hörs säkert sen och allt det där!

Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0