Körskolan idag.

Idag mår jag bättre! Tror jag. Det är ganska svårt att säga så här tidigt på morgonen. En timme efter att man gått upp liksom. Men jag tror att det är bättre i alla fall.

Idag tänkte jag skriva in mig på körskolan. Haha, -det trodde ni va? Men det är faktiskt sant. Nej, jag har inte blivit av med körkortet. Jag ska bli handledare så att jag kan låta lillebror köra och jag bara sitta bredvid. Hur mycket lyx är inte det då? Dessutom är han bra på att köra, så rädd kommer jag förhoppningsvis inte att vara. Det ska bli skönt.

Så, efter maj slipper jag att köra något mer. Bara hänga på liksom.

Någon har lyckats att ta en klassisk morgonbild på mig. Så här ser jag nog alltid ut, på morgonen alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0