Min nya app!

Äntligen är det lördag. Sitter hos mamma nu och väntar med spänning på att melodikrysset skall börja. Jag är ju lite efter i tekniken och så, men i förrgår hittade jag en ny app. En sådan som man sätter vid radion när du inte vet vilken låt som spelas, så identifierar min Iphone den! Det ni! Hur coolt är inte det då? -Ja, jag fick höra av lillebror igår att det har tydligen funnits hur länge som helst, men för mig är det nytt och jag är så lycklig. Aldrig mer ska jag behöva undra "Åh, vad heter den låten" - kanon!

Men jag lovar er att inte använda den på melodikrysset. Till och med jag tycker det blir för lätt och tråkigt då. Så inget fusk här inte. Efter la melodikryss så hoppas jag på sms från Angelika. Sen ska hon komma till mig. Så vi höres mina pärlor.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0