Morning.

God morgon!

Idag är det möte som gäller (med jobbcoach). Det sista. Så skönt. Sista fram till maj i alla fall. Men det är ju ett tag till. Vi får se vad dagen annars har att utvisa. Eventuellt ska jag träffa Angelika (om vi hinner) och eventuellt ska jag luncha med mamma. Så, men andra ord är dagen osäker, men jag kan lova att hålla er uppdaterade.

Jag blev kvar hos mamma igår. Allt blev helt plötsligt stressigt så idag ska jag i alla fall hem till vår lägenhet och se hur mycket sambo har städat när jag varit borta. Det får bli en överraskning. Men jag räknar med att få städa en del själv jag också. Men det är bara en känsla jag har.

Så, dags att göra sig redo för dagen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0