Ny värld att luncha med bloggare.

Dagen blev trots allt bra idag. Mamma, Henrik och jag lunchade utomhus. Första uteserveringen jag varit på. Jag har hunnit med två läkarbesök och ska på ett till imorgon också. Sork mår så bra, så, så ni behöver inte oroa er, bara kontroller. -Många "så" det blev i den meningen.

Henrik var uppenbarligen inte van vid att luncha med en bloggerska.

H: Giggi, hon tar kort på maten?! sa han omåttligt förvånat.

Vi förklarade att det är klart alla mina läsare vill se vad jag äter* och att det trots allt är första utomhus-lunchen vilket är, för en bloggerska obligatoriskt att fotografera.


 

*Det vill väl alla veta i detta hälsosamma leverne.


Kommentarer
Postat av: Moster

Var "Lätta"-paketet gott? Kram!

2011-04-28 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0