Nya tag.

Åååh, snart Desperate Housewives! Veckans höjdpunkt (och Melodikrysset såklart). Trött är jag, men inte överdrivet. Men jag känner tröttheten smyga sig på. Imorgon, i alla fall, så ska jag prova på något nytt. Men jag delar inte med mig av det nu, det får jag göra när jag känner mig redo. Våren är som sagt en känslig tid för mig, och jag kämpar, men allt kan man helt enkelt inte dela med sig av. Inte fören man vet att man åter står med båda fötterna stabilt på jordskorpan.

Men i vilket fall som helst så kan ni önska mig lycka till, skänka mig pengar, lite glädje (gör visserligen redan mina underbara vänner) och godis, så blir min dag perfekt.

Tjinelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0