Och internet har lagt ner igen... Min bror...

Och internet har lagt ner igen... Min bror sover och jag förstår mig inte på detta jäkla modem. Heter det ens så? Mycket irriterande. Jag hade kunnat väcka min kära bror, men jag har inte mage att göra det så här dags. För honom är det mitt i natten. Så, jag får väl lugnt invänta hans uppvaknande. Idag är det ännu ett sjukhusbesök inplanerat. Börjar bli lite trött på det nu, men men. Det sista på några veckor, hoppas jag. Ikväll har jag även lovat att följa med mamma till Ronneby. Hon ska hämta en soffa och behöver resesällskap, vilket jag med glädje ställer upp på! Men nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på fram tills dess att min ohängde bror vaknar. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0