Ont- och tröttisdag.

Ischanna mig vilken dag. Upp tidigt men sov hela förmiddagen. Ont i ryggen och sammandragningar. Ingen speciellt bra dag alltså. Visst är det hur mysigt som helst när sork rör på sig, men det börjar bli mer och mer ont och ibland undrar jag hur jag ska klara två månader till. Men vi tar en dag i taget helt enkelt.

Så, soffan blir det nu. Men ändå snart sängen. Vilken dag, vackert väder men jag är så himla varm hela tiden och trött, så det har inte blivit så mycket ute-tid heller. Lite grann, men lite besviken på mig själv ändå.

Dags att snart bege sig till sängen...

Kommentarer
Postat av: Nina

Men hallå... Sammandragningar??? Inte än...

2011-04-19 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0