Välbehövd information från sorkmorskan idag.

Det gick hur bra som helst hos sorkmorskan idag. Jag fick en himla massa välbehövd information som kommer vara till väldig nytta när jag väl blir förälder. Det känns tryggt!

Det är en himla varm dag idag, vilket medför att jag blir ännu varmare än jag redan är och det är himla jobbigt. Men jag funderar på att gå ut, sätta mig i skuggan med en hink full med kallvatten om bada fötterna. -Det är som alltid de som svullnar mest.

Dessutom har jag planer inför påskhelgen, som jag inte kan dela med mig av. Varken vad jag ska göra eller befinna mig, för det ska bli en överraskning till någon. Men jag lovar att ni under helgens gång får reda på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0