Världens bästa dag, idag!

Vilken underbar dag! Hela dagen har spenderats utomhus och det känns så bra att ha tagit vara på solen så väl. Dessutom hoppas jag på en underbar nattsömn efter en överdos av syre.

Lillasyster & lillebror är ju de bästaste som har städat min bil och bytt däck. Byta däck kan jag inte, även ogravid, men som gravid är det även svårt att komma åt på alla ställen att dammsuga i bilen. Så jag är så tacksam för all hjälp jag fått.

Efter att ha ätit mammas oxstek är jag nu mätt och belåten och måste påstå att detta är den bästa dagen hittills detta år. Jag är så fantastiskt lycklig och nöjd med dagen (som sagt, överdos av syret kan skada känslosensorerna).

Imorgon tänkte jag bjuda på lite fler detaljer om gårdagens fest. Yxor i bord, och knivar i dörrar - ja, ni hör, ni måste få veta mer om denna galet roliga kväll. Så det tänkte jag dela med mig av, men först imorgon då jag nu ska pysa ner i soffan och bara vara och njuta av tillvaron.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0