Vecka 30 idag då.

Vilken underbar natt. Jag har vaknat en endaste gång. Det ni! Ja är totalt utvilad och redo för dagen. Därför ska jag, efter att mitt kaffe är drucket, hoppa in i duschen och sedan köra till min Angelika.

Idag går vi även in i vecka 30. Det känns som en milstolpe liksom. Fråga mig inte varför, för det är inget speciellt som händer då. Men vecka 30 liksom. Var tog de veckorna vägen? Det betyder att det bara är ca 10 veckor kvar. Just nu känns det som en evighet, men de andra veckorna har ju bara försvunnit så vi får väl se hur de sista veckorna går. Förmodligen inte lika fort. Men, nu är kaffet slut, så med andra ord ska jag hoppa in i duschen nu. Tjing, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0