Åå, va vi rör oss!

Sork rör på sig mer och mer hela tiden. Det är så häftigt att känna! Ibland kan man till och med känna det utanpå magen (alltså, inte jag, utan andra kan känna rörelserna när de lägger handen på min mage). Så coolt.

Kvällen och natten rör vi oss mest. Sorks mamma hoppas att lillen vänder på dygnet när den kommer ut. Inte alla som gör det ju, men jag håller tummarna.

Nu sover nog sork (om det nu är det h*n sysslar med under sina stilla perioder). Inga rörelser nu. Sparkade lite på Prosit innan idag, men Prosit gillade det. Prosit blir ju storebror!

Kommentarer
Postat av: sarastille

så var det söndag igen, har du haft en bra helg? :) anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :) kram!

2011-02-27 @ 21:47:22
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0