Ändra systemet, dumma A-kassa (A-kossa)!

Åååh, vad jag blir trött på A-kassan. Hur behandlar de folk egentligen? Fåniga uppgifter att komplettera med, endast för att skjuta upp utbetalning. Jag skrev till dem att "bara för att de inte betalar ut, så betyder inte det att mina räkningar upphör att dimpa ner i mitt brevinkast". Hallå?! Hur tänker dem? Lägg om systemet. Betala ut minimum direkt och justera sen. Hur svårt kan det vara?

Sånt här blir jag så less på. Jag mår dåligt av det, blir orolig och vill definitivt inte hamna i "Lyxfällan" bara för att A-kassan måste veta min timlön (vilket de säger två månader efter arbetslöshetsanmälan). Säkert väldigt nyttigt för min bebis att bli buren av en hyperstressad mig. Säkert.

Fuck you A-kossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0