Dålig start på dagen resulterar i att hela dagen blir dålig.

Idag är en sån där dag som inte börjar bra som då också bidrar till att hela dagen inte blir bra. Jag tänker inte gå in på några detaljer. Lika bra att göra det när allt är löst istället.

Dessutom är jag täppt hela tiden och får ingen luft. Bihålorna är inte på min sida. Och jag är himla trött. Men än, så har vi så mycket att göra. Igår målade jag hela hallen i alla fall. Den behöver målas igen, men jag orkar bara inte idag. Helt slut i kroppen. Det enda aktiva är magen. Sorkisen. Den är pigg och sprallig, och det är ju såklart det allra viktigaste!

Nu ska jag tänka ut en plan, sedan utföra den och sedan däcka i soffan bredvid min sambo. Så er min dag ut. Alla har vi väl dåliga dagar, så ni förstår om det inte blir så många inlägg idag.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0