Detta gjorde vi.

Ja, ni undrar säkerligen vad vi höll på med här. Vi bytte operativsystem i datorerna (flashigt det låter, va?). Ja, vi och vi, jag satt bredvid och käkade choklad (som underbara sambo köpte till mig idag) och drog en massa skämt. Underhållning liksom. Jag höll mig till det jag är bra på, lillebror höll sig till det han är bra på.

Så nu fungerar min dator utmärkt. Gjorde den egentligen innan med, men skönt att få bort en massa som ändå inte skall vara där och bättre operativsystem. Nu sitter jag hos mamma. Det är ju Melodikrysset imorgon så tyckte jag lika gärna kunde stanna över. Vi får la se när jag sover första fredagen i lägenheten. Det har inte hänt än i alla fall.

Men, lite te nu och sedan sängen. Det låter som det näst bästa. Det allra bästa skulle ju varit om sambo varit med.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0