Du är blåst.

Tror ni att jag sovit något inatt? Inte ett dugg kan jag då upplysa er om. Det blåser och blåser, låter och låter, saker flyger och slår i. Helt omöjligt att sova. Trodde ett tag att hela världen skulle ramla ner. Jag kan inte ens minnas att det var värre när Gudrun gjorde sin framfart, men det måste det ju varit. Jag har inte sett att några träd ligga. Eller, jag har inte kollat ifall min bil överlevt. Men det får vi snart reda på eftersom jag ska på möte om en stund. Vad glad jag kommer bli när jag kommer ut, försenad, till bilen och upptäcker ett träd över den. Det är ju ändå orkanbyar påstår TV4.

Men nu ska jag göra mig i ordning och försöka att hitta papperna som jag naturligtvis lyckats slarva bort. Vi får höras senare. Tänkte att jag skulle fortsätta måla och packa upp idag, men vi får se hur mycket jag orkar. Sömnlösa nätter är inte min grej (om jag inte får sova på dagen då).

Tjing!

ps, min tele fungerar inte. Förmodligen har orkanen dragit med sig 3's mast.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Kan ju säga som så då jag har sett lite idag... Flaggstänger, elledningar, telemaster, väg skyltar bilar, hus och träd har blåst iväg/brutits av... + i sbg låg det en massa takpannor sönderslagna på marken..

2011-02-08 @ 12:44:36
URL: http://www.fuglypeace.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0