Godmorgon solen!

God morgon världen. Och god morgon solen!

Idag är en sådan telefondag. Ni vet, när man spenderar största delen av sitt liv i vakenhet genom att sitta i telefonkö. Både A-kassan (som jag sa, kräver fler romaner från mig) och CSN skall ringas. Jag misstänker att detta kommer att ta tid.

Om jag har tur, så hinner jag bli färdig innan solen går ner. Fantastiskt i så fall. Då hade jag till och med kunnat vistas ute en stund. Ute med kameran. Men vi får väl se hur det går med det.

Förövrigt går det tio gånger bättre att sova nu, nu när jag har morgonrocken mellan benen. Fantastico. Känner mig utvilad och redo för dagen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: floosan

Fy för telefonköer, finns roligare sätt att starta en morgon =)

2011-02-23 @ 09:45:05
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0