Härliga fredag!

God morgon fredag!
(Jag har gett upp att säga god morgon till solen om ni undrar).

Idag händer det lite mer än vanligt. Just nu sitter jag och väntar på min Angelika. Jag vet inte alls när hon kommer, hon kanske fortfarande sover. Men jag är i princip färdig. Nu för tiden vaknar jag alltid klarvaken redan klockan sju. Utvilad! (Dock tar det ut sig på eftermiddag/kvällen). Sedan ska vi mysa hela förmiddagen i alla fall.

Om jag orkar så ska jag ikväll åka snålskjuts med grabbarna upp till Värnamo. De ska spela någon match där. Om jag orkar följa med kommer jag att få träffa Therese. Så kul!! Va sååå längesedan. Känns det som i alla fall. Om jag får bestämma så här dags på dagen så följer jag med, men energin i mig kan ta oförberedda vändningar, så jag vågar inte lova något redan så här dags.

Men vi hörs under dagen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0