Kvällen.

Så. Nu har jag lagt upp en plan för kommande dag. Ungefär som ett schema faktiskt. Jag måste följa det, för jag har inget annat val. Men jag får se det som att jag har sysselsättning. Även om det inte är någon rolig sådan.

Nu har jag och sambo ätit överkokt ris, smaklös sås och vita kotletter. Japp, det var jag som försökte laga mat. Men jag blev mätt ändå.

Och jag tänkte skriva att jag sitter här, ensam, för sambo övergav mig för sin träning. Men han ringde nyss och sa att det knappt inte var några där, så han övergav träningen för att köpa choklad och komma hem till mig istället. Mycket uppskattat!

Nu 2 ½ män och sedan får vi se. Soffan it is anyway.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0