Lägenheten fylld men karlar.

Jösses. Känns som om jag har hela huset fyllt med karlar. En som upptar soffan och en som upptar sängen. Var ska jag få plats? Köksmöblerna är ju inte insatta eftersom köket ska målas. Så, åter till frågan: Var ska jag få plats? Funderar på att åka hem till mamma. Frågan är ju bara ifall hon är vaken men det tror jag nog. Det finns liksom inget att göra här. Tänk om jag haft en bebbe och delat filt med nu på golvet och gosat och lekt en massa. MYS. Men blir att vänta ett tag till.

Nåja, jag har bestämt mig. Dricka upp te't och sedan åka till mamma. (Jag höll på att skriva kaffe i rena farten, men kaffe tycker vi tydligen inte om för tillfället).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0