Lite graviditetssnack.

Natten till idag har varit mycket bättre än föregående. Jag la (i brist på kuddar) min tjocka morgonrock mellan benen och förmodligen fick sork mer plats att röra på sig, så vi behövde bara vakna en enda gång.

Just nu ligger en karl och tar upp soffan. En annan tar upp sängen. Var får jag plats? Om köket bara varit färdigt hade jag kunnat sitta där. Men det kan jag inte heller. Ibland blir man frustrerad.

Frustrerad tror jag även tillhör graviditeten. Minst två gånger per dag ingår frustration i mitt humör. Nåja, jag hoppas det går över snart.

Kan ni förstå att jag redan är i femte månaden? Det betyder att om fyra månader så har jag en liten bebis. Som jag längtar! Som jag har blivit tillsagd att njuta av graviditeten, men jag kan ändå inte låta bli att längta. Det är ju bara sååå spännande.

Nåja, idag är jag inte lika frustrerad som igår. Skönt. Solen skiner och jag kan andas friskt ute. Snart ska jag träffa Evelina och sedan blir det lugnt hela dagen.

Solen är på besök!

Kommentarer
Postat av: Tone

Åh, tack vad roligt att höra :)

2011-02-20 @ 11:01:30
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: floosan

Första tiden brukar gå av bara farten, slutet brukar vara segare efter som längtan och nedräkningen är som störst. Åh du kommer få vara med om något så häftigt =)



Svar: nej det är färdigt malt bara att mäta upp i bryggaren, bekvämt och gott!

2011-02-20 @ 12:20:44
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0