Lite skryt och min nya hobby.

Det blev visst ett inlägg till ändå. Jag måste ju skryta med hur duktig jag har varit. Jag har nu svarat på flera viktiga mail. Vuxenpoäng till mig!

Inom loppet av tio minuter så har jag svarat Arbetsförmedlingen, Skatteverket, skrivit till min förra chef och skrivit ny presentation om mig själv till "Vägen till drömjobbet". Undra vad det sistnämnda ska leda till. Nåja, jag var bara tvungen och skryta om hur effektiv jag faktiskt kan vara när jag sätter den sidan till.

Nu ska jag forstätta med min nya hobby. Nämligen att kissa. Jag vågar inte tänka på hur många gånger per dag jag kissar, och jag vågar definitivt inte tänka på hur det kommer bli ju större jag blir. Tänkte bara ifall ni ville veta min nya hobbie.

Snart läggedags för min del. Upp tidigt imorgon.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0