Min kväll.

Ännu en dag full av köksstädning. Så äckligt folk kan lämna sina lägenheter. Jag förstår inte hur man kan vilja lämna ett ställe så snuskigt. Imorgon ska ni få se bilder. Örk.

Nu har jag däremot gett upp det projektet och myser med sork i soffan tillsammans med en uppladdning godis och Melodifestival. Tre låtar har jag hört hittills, men ingen har gett något bra intryck på mig i alla fall.

Så här ser min kväll ut i alla fall:

 

Ja, Mika är inte hemma ikväll heller. Men det är inte svårt att hitta honom. Han är finne så han är såklart i bastun.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sauna och en kall i handen MUMS :)

2011-02-06 @ 01:50:43
Postat av: Kimmo

Sauna och en kall i handen MUMS :)

2011-02-06 @ 01:51:21
Postat av: Lillebror

"Det händer enbart dig, Lillebror." - Anna S

2011-02-06 @ 12:45:40
URL: http://www.fuglypeace.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0