Mycket gjort idag.

Ganska mycket färdigt i köket nu. Lite filande på fläkten och sedan kan det målas där. Men allt är uppdiskat och inställt i skåpen. Så skönt. Flera lådor till har även blivit uppackade. DET GÅR FRAMÅT. Imorgon skall jag utnyttja hela den finska familjen och delar av min så att hallen kan bli klar och lådorna försvunna. Jag vill inte se dem längre.

Ikväll blir det myskväll med mamma. Mika är på match långt iväg och jag ville inte sitta själv. Dessutom är det faktiskt ett Melodikryss som skall lösas imorgon, med en gnutta hjälp av mor min.

Åt världens godaste lunch med mamma idag också. Finns nog ingen som slår "Katrins" biff & pommes. De är dessutom bäst på att göra bearnaisesås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0