Mycket händer idag, jippie!

God morgon!

Eller som vanligt "förmiddag" kanske det heter när jag skriver mitt första dagliga inlägg.. Himla relativt det där. I vilket fall så har jag hunnit duscha och käkat frulle. Försökte få i mig kaffe, men i tre dagar har det varit svårt. Möjligt att det beror på sorken.

Nu väntar jag på att svärfar ska komma och fortsätta i köket. Och så ska jag ställa in resten av mina skor i garderoben tänkte jag. Om jag har tur så kanske svärfar hinner slipa spacklet i hallen så att jag kan måla resten av den idag.

Men vid tolv ska jag iväg en stund. Lämna bort två av kattungarna. De är ganska söta de där liven, så det blir svårt, men omöjligt att ha alla kvar, tyvärr.

Men vi hörs lite senare. Känns som att det blir en händelserik dag idag.

Tjing!

Och medicinen är tagen. Jag sköter mig. Men inte kameran. Himla orättvis är den.


Kommentarer
Postat av: heidi

du får lägga upp bild på dig och bebben. har blivit stor?. gått mycket upp i vikt?

2011-02-11 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0