Nu är det läggdags för min del. Efter min ...

Nu är det läggdags för min del. Efter min powernap drack jag lite kaffe med mamma sen körde jag till lägenheten (som jag ännu har lite svårt att kalla för hem). Där packade jag upp ett flertal lådor, hängde in en massa kläder i garderoben, slängde gamla, gamla räkningar, sorterade kläder, handlade med sambo, kollat på både "Sveriges värsta bilförare" och filmen "Wanted", delvis nyheter & väder med (hann tyvärr inte med "Trolltyg i Tomteskogen") Det ni! Så mycket bättre att ta en powernap än att ta en powerwalk. Blir himla mycket mer gjort då. Hade jag tagit en powerwalk hade jag legat utslagen på soffan resten av kvällen. Nu ligger jag i sängen och ska läsa lite, sen sova gott. Imorgon måste jag städa ur köket. Men äckligt är det med andras skit.. Hörs imorgon! Natteling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0