Pyssel, pyssel.

Morron!

Det blev inga bilder igår, eftersom jag blev så trött efter all flytt. Inte för att jag bar så mycket, men förmodligen för att allt var så spännande. Alla mina saker (det mest relevanta) är nu inne i lägenheten. Idag flyttar vi in M's möbler. Men jag tänkte åka upp till lägenheten idag och hänga upp lampor, hänga in kläder i garderoben (och eftersom M jobbar så kan jag välja fritt vilka garderober som blir mina, utmärkt!) och lite annat smått och gott. Ska försöka ta mig till affären och köpa målarfärg, spikar, lampor och annat som kan behövas så här i början. Förmodligen hinner jag lägga in några bilder under dagens gång.

Men först, min vanliga rutin med Jims värld och Alla älskar Raymond på TV.

Tjing!


Spikmatta ska vara skönt att ligga på har jag hört...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0