Spisfläkt.

Jag har varit på besök hos min kära moder men körde hem till lägenheten igen då efterfrågan på pannkakor var stor. Men när jag kommer hem, ja då håller svärfar på att sätta dit ny spisfläkt. Inga pannkakor än i alla fall. Om jag håller tummarna riktigt hårt och kniper igen ögonen och ber en bön så kanske sambo kan köra och köpa hamburgare sen istället. Men då jädra får jag hålla tummarna. Ni ska få bilder på nya spisfläkten. Den är så najs. Men just nu ser köket ut så här:

Svärfar är duktig han.

Och ja! Ingen tvekan om att det skall målas om i köket när tillfälle ges.

 

ps, jag ursäktar dålig kamera. Jag har fortfarande (hur många lådor jag än plöjt ur) inte hittat laddaren till min systemis. Så ni får helt enkelt nöja er med mobilkamera.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0