The fjärris is mine.

Äntligen fungerar telefonen igen. Men det har varit ganska lugnt och skönt hela dagen. Nackdelen var ju att jag inte fick tag i svärfar, men han kom hit och spacklade på kvällen ändå. Så slapp jag det. Nu ligger jag i soffan och är dödstrött. Ganska förståeligt eftersom jag som sagt inte fick någon sömn natten till idag. Så, kan vinden hålla sig borta inatt så jag kan få sova lite?

Mika är på träning och jag styr över fjärrkontrollen till TV. Underbart. Enda nackdelen är att det inte finns något vettigt på TV. Men, men. Anyway, the fjärris is mine just nu.

Bilder skall läggas upp. När jag hittar laddaren till kameran. Som vanligt är någon sladd borta, men imorgon ska jag försöka få ordning på alla grejer här hemma. Om jag orkar. Men jag har liksom inget annat planerat så tror att det skall gå.

Nu återgår jag till vår (Mikas) TV, och snart sängen. Hörs imorgon. Tjingeling!

Lycklig! (Ursäkta att bilden blev så mörk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0