Trött & ynklig.

Nu har jag två hobbysar istället för en. Den ena är ju att kissa. Den andra är att sova. Snart är jag en bebis själv känns det som. Men så ser livet ut just nu.

Full rulle med lampuppsättning, byggande av möbler, städning (eftersom ingen annan som lämnade lägenheten gjort det), hänga in kläder i garderob. Och jag blir trött av att bara börja på en av ovanstående saker. Så, det där med full rulle går ju att diskuteras. Full rulle i min takt.

Nu ska jag powernapa (mitt sätt istället för powerwalka) innan min mamma kommer. Sen ska jag kela lite med henne, göra kaffe åt henne och sedan köra tillbaka till lägenheten för att kolla Trolltyg i tomteskogen.

Jo, jag befinner mig hos mamma just nu. Igen. Ni vet det här med att flytta hemmifrån krävs viss utslussning för mig.

Tjing, tjing!


Trött och utsliten. Solglasögonen framhäver att vi nyss hade sol. När jag gick in kom stora svart moln. Hoppas de innehåller regn så att snön försvinner snart. Till och med jag börjar tröttna på den nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0