Underbara Evelina är i Sverige!

Vilken dag! Jag har varit igång hela dagen. Ingen powernap här, inte. Men tror ni att jag målat i hallen? Ha, ja, eller hur. Nej. Jag skäms. Jag MÅSTE göra det imorgon. Jag har liksom flugit runt lite här och var idag. En sväng till Näsum, två svängar till mamma (glömde nycklarna där första svängen), hämtat underbara Evelina som är på semester här i Sverige. Ja, helt bakvänt är det men hon jobbar ju annars långt borta i Spanien. Så himla roligt att hon är hemma en vecka. Alltså, hallen prioriterades inte högst idag.

Papper inskickade till A-kassan. Så, nu väntar jag bara på att de ska komma på någon ny roman jag måste skriva om mig själv för att jag ska få pengar. Allt löser sig alltid på något vis.

Nu slöar jag i soffan tillsammans med Mika. Vi tittar på någon film. "Ruslan" heter den. Eller ja, Mika kollar, jag bloggar. Men nu ska jag lägga ner för dagen och snart lägga mig i sängen. Och imorgon ska jag även svara på era kommentarer tänkte jag.

Tjing!

ps, Ser ni till vänster, under presentationen, där kan ni, om nu undrar över något, tydligen ställa frågan rätt ut, så ska jag kunna svara direkt där. Prova gärna!

Kommentarer
Postat av: Annika Agneryd

Vad trevlig din blogg verkar! kommer verkligen att läsa igen! =) Ha en kul dag =P

2011-02-23 @ 09:40:58
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0