Upp & hoppa, mycket att göra.

God morgon!

Även idag är jag uppe med tuppen. Bilen skall styras mot lägenheten för att det skall byggas ihop möbler med svärfar och svåger. Det är väl till största del deras uppgift. Min blir att städa ur skåpen eftersom de förra ägarna inte gjort det. Hur irriterande är inte det på en skala då? Och, ja, jag kan begära besiktning och hela fadderullan, men då betyder det även att vi måste ut med alla våra saker igen. Så nej, tack. Jag får väl snällt städa ut deras skit. Äckligt värre. Men i alla fall.

Sen i eftermiddag ska jag och svärmor handla lampor. Det underlättar ju med lite ljus, måste jag erkänna. Men vi hörs under dagen.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0