Vad gör man på en förmiddag?!

Hjälp mig någon. Hur ska jag komma ifrån min dåliga förmiddagsvana? Jag går upp och sedan blir jag sittande framför vår TV. Heeela förmiddagen.

Programmet ser ut så här:
1. Jims värld.
2. Alla älskar Raymond.
3. Nyhetsmorgon.
4. Efter tio.
5. Unga mödrar.
6. Sjunde himlen.
7. Desperate Housewives.

Först efter DHW lyckas jag göra något vettigt av dagen. Hur skaffar man sig självdisciplin? Jag hade kunnat gå ut och gå en långpromenad. Eller fixat i lägenheten. Eller ja, eller jag kommer inte på något mer. Hallå? Vad gör man på förmiddagar egentligen när man inte har något jobb?

Eller är det okej att göra ingenting på förmiddagarna när man är gravid?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahha, ja jag är också rätt sugen på att ta den själv! :)



Jag hade gärna bjudit in dig till bloggsvar, men har inga inbjudningar kvar :(



Sök på google eller nåttt om det finns någon som har att ge dig : )

2011-02-10 @ 11:45:43
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Moster

Kom hit, så ska jag få pli på dig, hihihi ;-)

2011-02-10 @ 13:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0