Vänta är det värsta jag vet.

Hela förmiddagen har jag suttit i telefon. Nej, vänta, TELEFONKÖ heter det. Vem fan uppfann den idiotgrejen då? Nåja. En styck vattenläcka anmäld (en som vi naturligtvis inte orsakat). Besiktning skall begäras. Samtal till förra ägarna skall äga rum (kul meningsbyggnad, där!). Vaktmästaren skall fixa elen. Och nu borde jag ringa A-kassan. Jag har fortfarande (sedan nyår) inte fått ett öre. Så, jag ska ta mig i kragen och ringa dem också.

Senare ska vi hämta Hampus (Sorks kusin) och sedan ska jag försöka måla klart hallen. Det hade blivit klart igår om jag inte varit så himla trött på alla fel som upptäckts.

Vi hörs under dagen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0