Bestäm Ni inlägget.

God morgon!

Idag blir det nog AF (arbetsförmedlingen) i alla fall. Jag mår mycket bättre än igår, om än inte helt okej. Men inget kräkande, bara lite ömt i magen (om ni ville veta). Känns så skönt att jag kan gå på mötet, även om jag egentligen inte ser framemot det, men det blir så omständligt om jag inte kan. Nåja, jag har duschat, tagit min medicin och är halvt påklädd.

Nu tänkte jag fortsätta klä på mig, försöka få i mig lite kaffe, smörja ansiktet med salva och måla naglarna. Så är jag sysselsatt ett tag till. Ni förstår inte hur mycket jag längtar tills vi fått in alla saker i lägenheten så jag kan börja pyssla där. Måla kök, lägga om golv i hallen (sistnämnda ej diskuterat med sambo), diska upp all disk och helt enkelt komma i ordning. Som jag längtar!

Men, nu till mina sysslor. Vi hörs sen. Vill ni jag ska berätta om mötet? Eller finns det något annat ni känner för att veta? Kommentera i så fall så kan jag göra ett inlägg efter era önskemål.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heheh, lätt. Gör allt vitt ;)

2011-01-25 @ 11:18:01
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0