Blut-saft...

God morgon!

Jag har varit uppe ett tag, sovit dåligt och trött som en gnu. Det kan också ha att göra med att jag lägger mig för tidigt på kvällen och går upp för sent. Det är inte bra för mig. Jag kommer liksom aldrig igång då. Men hur pigg man än är klockan fem så ser jag absolut ingen anledning eller motivation till att gå upp så dags. Och nu, nu när jag har att göra blir jag för trött för att göra det eftersom jag sovit för mycket. Hallå?! Var är logiken? Idag ska jag ändå se till att packa. Jag borde uttnyttja min bror till att hjälpa mig, eftersom då kommer det bli roligare och lättare.

Ungefär som när han fick sitta med mig när mamma försökte tvinga i mig Blut-saft (gör hon fortfarande). 20 ml skulle snapsas och han fick sitta bredvid som ett annat stöd med en egen i handen och säga:

-Nu sväljer vi den på tre. Ett...två...tr (tills jag avbryter)
-Stopp! Visste du att...

Och så höll vi på. Nu dricker jag den utan hans hjälp, några timmar efter att mamma hällt upp den, och OM hon häller upp den.

Fruktansvärt äckligt det där. Men nu ska jag göra lite välling till mig och sedan sparka igång mig själv.

Tjing, tjing!


Jobbigt med Blut-saft... Men så nyttigt det tydligen skall vara.


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Så äcklig är den inte... Kanske inte det godaste som finns, men absolut drickbart ^^,

2011-01-30 @ 10:39:03
URL: http://www.fuglypeace.tk
Postat av: Nina

Så går det när man inte äter grönsaker.... Järn är ett måste för dig å bebben.

2011-01-30 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0