Gaah, inget går som planerat.

God morgon!

Melodikrysset är på hög nivå, men jag hinner med ett litet blogginlägg ändå. Min dag blev inte som jag tänkt igår. Körde fast bilen, blev sur, försenad, inget lägenhetskontrakt pga. att kontrakten inte kommit fram än (möjligtvis idag) och då blir jag så sur. Har denna blogg en förbannelse över sig eller? Så fort jag skriver något så PANG blir det inte alls så. Så idag tänker jag inte skriva om vad jag ska göra. Jag ska skriva via ett bildinlägg senare om gårdagen istället. Så håll utkik. Bilder kommer i mängder sen. Jag är på bildhumör!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Vilken cool t shirt. Hoppas det ordnar sig med lgn. kontrakten.

2011-01-08 @ 13:39:43
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0