Hur ska jag kunna?

Jag börjar snart gråta. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har försökt allt. Ger upp! Eller kan ni hjälpa mig? Situationen är följande:

  • Jag vill beställa varor från Jotex.
  • Jag gör detta.
  • Jag reggar mig som ny medlem.
  • Jag finns redan som det.
  • Jag provar med min gamla mail och blir inloggad.
  • Jag byter ut min gamla mail till den jag använder idag.
  • Provar att gå till kassa.
  • "Fyll i dina uppgifter".
  • Jag försöker.
  • Står att jag redan är medlem.
Hur gör jag för att beställa?! Det går inte för jag "är redan registrerad med annan mail-adress" (den som jag ändrade) Som gravid kvinna börjar jag snart gråta, så hjälp uppskattas. Jag vill ha de varorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-26 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0